sâmbătă, 9 aprilie 2011

Furtul ca mod de lucru la el acasă

După ce şi-au profesionalizat năravul furtişagului pe seama românului de rând, acum nu se mai pot opri nici când este vorba de ai lor! Iată câteva mostre culese de la cel mai înalt nivel:

"În competiţia asta internă s-a cam furat startul. Unul din candidaţi a început să strângă semnături fără să-şi anunţe candidatura, am aflat ieri, că înainte să vin eu, Emil Boc şi Vasile Blaga, şi-au anunţat candidatura. Consider că s-au grăbit", spunea Băsescu în seara de 14 martie 2011. 
"Are dreptate când spune că s-a furat startul la alegeri, trebuia să apară domnia sa pe TVR să spună cu cine ţine şi să ne asumăm", a apreciat ulterior Cezar Preda.
"Nu am auzit când s-a fluierat startul. Domnul Boc şi-a anunţat primul candidatura, eu am fost al doilea ... 
domnul preşedinte are dreptul să aibă o opinie
", a declarat Blaga în 15 martie 2011.

Partizanii lui Blaga îi acuză pe apropiaţii lui Boc că au subtilizat una dintre variantele lor de nume pentru moţiunea de candidatură.
În atare condiţii, cred că se impune ca în cel mai scurt timp într-o anumită "instituţie" ţinuţa pentru o astfel de categorie de persoane să devină prin lege portocalie. Ar veni cu hainele de acasă şi s-ar face astfel economii importante la buget.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu