luni, 28 noiembrie 2016

O să am parada mea

Dacă tot e la modă acu ca fiecare să-şi facă parada lui de 1 Decembrie, uite că şi noi, ăştia de prin cartierul Catargiu al Craiovei ne organizăm în ton cu moda. Pe vestita strada Dobrogea vor defila toate atelajele cu cai din zonă, cai slobozi sau duşi în frâu, basculele şi buldozerele vecinilor, başca merţanele, BMW-urile, opelurile, furgonetele, ce mai, tot ce are roti va fi prezent, chiar şi roabele. Pentru confortul publicului spectator am asigurat cele două schele folosite la izolarea termică a două case din apropiere, muncitorii terminând lucrările înainte de termen la rugămintea noastră. Pentru umplerea burţilor avem grătare pregătite în neştire, nu e casă în zonă să nu aibă unul. Sperăm să nu se întâmple ca tocmai acu, când fumul va înnegura cerul, să nu ne trezim cu cei de la mediu peste noi, crezând că iar se dă foc la cabluri şi electromotoare pentru recuperarea cuprului. şi aluminiului.Avem şi jocul de artificii necesar, seara e programată o nuntă mare la care bineînţeles că nu pot lipsi artificiile.
De altfel, de autorizaţii n-am avut nevoie, autorităţile ne-au comunicat că fiind zi liberă nu vor fi prezente în zonă, aşa cum nu sunt de altfel niciodată.
Un singur lucru n-am reuşit să obţinem, deşi ne-am dorit foarte mult să le facem o bucurie şi celor mici: întrucât str. Dobrogea, cea pe care va avea loc defilarea, este rebrenduită cu dalele recuperate de la tramvai, am încercat să închiriem unul din tramvaiele care se tot defecteaza pe Calea Bucureşti şi să-l tractăm la defilare cu cai. Ne-am lovit însă de un refuz categoric, condiţia a fost să-l închiriem cu tot cu basculanta care-l tractează când rămâne-n pană. Cum tot farmecul era să fie tras de cai, am renunţat.
Aşa că vă aşteptăm cu drag la joc şi voie bună, intrarea e liberă, fără invitaţii şi ecusoane!
P.S. Parada se va desfăşura indiferent dacă ninge, vecinul are utilajele pregătite pentru deszăpezire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu