miercuri, 15 iunie 2011

Chiar suntem un popor de drogaţi şi homosexuali, cum susţine puterea portocalie?


„Nu cred că mai există copchilaş care să nu fi încercat ceva”

Contactată telefonic, în legătură cu dovada făcută de oamenii legii privindu-l pe fiul ei, senatoarea Sorina Plăcintă a declarat, în exclusivitate pentru ”ring”: „Referitor la droguri, eu nu cred că există vreun copchilaş d-ăsta de acuma care să nu fi încercat ceva. Eu nu am încercat, pentru că nici nu sunt fumătoare şi nici nu mă interesează....." Sursa:http://www.ziarulring.ro/stiri/28248/fiul-senatoarei-placinta-consumator-de-canabisdin-2007

Declaraţia senatoarei Plăcintă nu face altceva decât să completeze felul în care este privit poporul român de către conducătorii săi portocalii: Să ne amintim doar că Băsescu spunea că 25 % am fi homosexuali, iar şcoala românească produce doar tâmpiţi. Se explică astfel de ce această guvernare portocalie nu ia decât măsuri contrare voinţei propriului popor, considerând că am avea toţi mintea întunecată de aburii drogurilor. Numai că adevărul pare a fi exact invers, conducătorii ţării lasă impresia că se află sub influenţa drogurilor, din moment ce doar ei văd în roz rezultatul măsurilor pe care continuă să le ia! Când minţi cu nonşalanţă de la nivelul funcţiilor guvernamentale - să ne aducem aminte de ce spunea ministrul Vlădescu de la tribuna Parlamentului -, chiar că te comporţi ca un drogat şi dovedeşti că nu mai ai contact cu realitatea zilnică cu care se confruntă românul de rând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu