joi, 15 septembrie 2011

Când ministrul Oprea nu ştie ce semnează când trimite scrisori electorale pensionarilor militari

Mi-a venit şi mie scrisoarea ministrului Oprea în care se laudă că a mărit pensiile militarilor şi am rămas consternat de conţinutul acesteia, pentru că:
1.De când vorbeşte acesta "în numele întregii societăţi"? Vorbeşte oare şi în numele celor care spuneau că militarii au "pensii nesimţite"?
2.Spune că pensia "a fost majorată şi va intra efectiv în plată începând cu 1 ianuarie 2012. Tot de la această dată veţi primi retroactiv şi drepturile băneşti aferente majorării pensiei pentru fiecare lună a anului 2011". Alo, domnule ministru, eu primesc deja pensia mărită în urma revizuirii cu care te lauzi încă din luna mai 2011, când am primit retroactiv şi banii pentru perioada ianuarie-aprilie 2011! Pe ce lume erai când ai semnat scrisoarea pe care mi-ai trimis-o? Poate vrei să-mi mai dai încă o dată banii respectivi şi în 2012? Oricum, eu i-am pus deoparte, pentru că sunt bani primiţi ilegal, aşa cum este cazul tuturor pensiilor militare, pentru care nu mai există bază legală pentru a fi achitate, iar ceea ce se întâmplă lună de lună se numeşte în termeni juridici deturnare de fonduri. Asta ţi-o poate spune (şi au şi făcut-o mulţi) orice jurist normal la cap şi gândire juridică şi care nu se ploconeşte în faţa domniei voastre şi a actualei puteri.
3.Minte cu neruşinare când spune că "nu voi accepta să scadă niciuna dintre pensiile mai mici de 3.000 RON primite în condiţii de carieră militară completă". Minte pentru că oricine consultă arhiva video cu declaraţia respectivă va vedea că expresia"condiţii de carieră militară completă" nu a fost folosită atunci şi de altfel nici nu există în niciun act normativ referitor la pensiile militare, nici abrogat nici în vigoare.
Aşa că scrisoarea dumitale, domnule ministru, pentru mine nu face nici măcar cât o ceapă degerată. Pentru că este o scrisoare eminamente electorală, care nu prinde decât la cei care au fost slugi o viaţă întreagă.
Am totuşi şi o întrebare pentru ministrul Oprea: dacă tot aţi declarat că s-a încheiat procesul de revizuire a pensiilor militare şi mi-aţi şi trimis scrisoarea aceasta, cum se face că n-am primit încă răspunsul la contestaţia depusă în legătură cu decizia de revizuire a pensiei militare a subsemnatului, expediată cu confirmare de primire încă din data de 09 iunie 2011 şi în care am demonstrat cu acte că nu mi-aţi luat în calcul sporul de 30 % din solda lunară primit ani de zile pentru activitatea de constraspionaj militar, fapt recunoscut şi de oficialii CMZ DOLJ? Ce mi-aţi revizuit în realitate, domnule Oprea? Praful de pe tobă?
P.S. Oare cât or fi costat aceste scrisori şi din ce bani au fost achitate? Şi de ce pe plic este pusă ştampila Poştei Braşov şi nu a celei din Bucureşti? S-o fi mutat sediul M.Ap.N. la Braşov şi noi n-am aflat încă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu