miercuri, 7 decembrie 2011

Săracul bogat Boc

Spuneau Boc&co cu puțin timp în urmă că au proiectat pentru 2012 un buget bazat pe responsabilitate și prudență, fapt pentru care pensiile și salariile rămân înghețate, neindexându-se cu rata inflației.
Numai că ieri, aceiași trupă de șoc ne anunță că pot mări salariul minim brut de la 670 la 700 de lei, plus scutirea de impozit a salariilor de până la1000 de lei. La un calcul rapid, creșterea de 30 lei este cam cât rata inflației pe 2011, adică ce spunea Boc că nu va da.
Măi Boculeț dragă, de unde ai banii ăștia? Ai găsit cumva vreo comoară? Că spuneai, ca și tătucul de la Cotroceni, că bugetul nu poate permite așa ceva, să așteptăm până la primăvară să vedem ce s-o întâmpla!
Așa că, până una,alta, spune-ne și nouă, tu chiar crezi că ești o persoană responsabilă când faci tot felul de afirmații economico-financiare?

2 comentarii:

  1. Noul mers al trenurilor si, mai ales, al calatorilor

    Daca nu se poate taia venitul, crestem TVA-ul, diversificam si marim impozitele etc, etc
    Modificarile aduse regimului si mersului trenurilor din Romania s-au facut, ca tot ce se face in tara asta, pe spinarea oamenilor si cu mandria de a se fi probat, inca o data, ingeniozitatea originalitatii romanesti. Ca a crescut pretul la bilete era, sa zicem, predictibil. Ca am armonizat denumirea trenurilor dupa Europa era, probabil, normal sa se intample asa. Ca am redus timpul calatoriei pana la destinatie era obligatoriu, in secolul vitezei. Dar, cum a reusit CFR-ul sa faca asta, este demn de cartea recordurilor. Reducerea timpului parcurs intre doua statii s-a facut prin reducerea timpilor de stationare. Asadar, nu s-au ameliorat infrastructura si viteza de circulatie a trenului, ci doar viteza de urcare si coborare din tren. Cata originalitate : viteza trenurilor a crescut prin impulsionarea calatorilor sa se miste mai repede. Ma intreb, amuzat si disperat, cum o sa ne urcam si o sa coboram din tren cand, intre Cluj si Bucuresti, interregio va face doar 4 ore, asa cum se intampla in Europa, pe distante similare.
    Din simpatie pentru harnicia bezmetica a d-nei ministru Boagiu, facem si o propunere pe masura: fiecare vagon sa fie dotat cu un sistem de "absorbtie - ejectie" care, la urcare, sa ne aspire cu cea mai mare viteza, iar la coborare sa ne "scuipe" la fel de iute pe peron...

    Darie, 12.12.2011

    RăspundețiȘtergere