marți, 21 august 2012

Autodenunţ

Către Înalta Parchetară-colonel de pe lângă Mica Curticică a lui Trăienică

Subsemnatul, Călinescu Mihail - domiciliat în municipiul Craiova, jud. Dolj -, prin prezenta formulez 

AUTODENUNŢ


În fapt, văzând campania de anchetare declanşată la nivel naţional împotriva cetăţenilor care au votat la referendumul naţional din data de 29 iulie 2012, ca un veşnic răzvrătit împotriva celor care dau ordine şi dispoziţii ilegale încă de pe când eram în liceul militar, vă aduc la cunoştinţă că:

1. Mă fac vinovat de nerespectarea directivei transmisă de preşedintele suspendat de a boicota votarea la referendumul naţional desfăşurat în data de 29 iulie 2012 şi cu bunăştiinţă, mi-am exercitat dreptul de vot la secţia de votare nr. 45 din Craiova, fiind de fapt chiar primul cetăţean care a votat la secţia respectivă. 

2. Am acţionat cu insistenţă pentru a sabota campania de boicot desfăşurată de preşedintele suspendat între minciuni şi dezinformări, convingând un număr cât mai mare de cetăţeni să participe la referendumul naţional pentru demiterea ruşinii de preşedinte al României. Menţionez că am participat la mitingurile electorale desfăşurate în Craiova şi la distribuirea de materiale de campanie electorală, care transmiteau explicit îndemnul de a vota DA la referendum.

3. Dacă vă este de folos, vă mai informez că toată familia mea a făcut la fel ca mine.

În cazul în care vă manifestaţi curajul de a mă ancheta, v-aş ruga să-mi spuneţi din timp ce carte sfântă să aduc cu mine pentru a depune jurământul, deoarece, văzând masiva desfăşurare de parchetari pe uliţele patriei în aceste zile, bănuiesc că aţi epuizat stocurile BOR şi ale celorlate culte religioase din România. Fac menţiunea că am câte un exemplar din fiecare carte sfântă şi le-am citit pe toate.
V-aş mai ruga să nu mă daţi pe mâna vreunui ageamiu de parchetar, pe care să fiu nevoit să-l învăţ sau oblig să respecte legalitatea. Mi-au ajuns experienţele de acest gen din vremea când eram ofiţer de contraspionaj militar.
V-aş mai recomanda să vă grăbiţi totuşi, ceva îmi spune că nu vă apucă sfârşitul lunii în funcţie.
21.08.2012 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu