luni, 10 decembrie 2012

Victoraş, ai grijă cu UD(a)M(e)R(eu)!

Nici nu se uscase bine tuşul ştampilelor aplicate pe buletinele de vot că Victorică Vioraş ne-a dat cu măciuca în cap, anunţând că va discuta cu UD(a)M(e)R(eu) posibilitatea de a o lua alături în guvern. 
Mie personal mi-ai creat o stare de dezgust total, Victoraş dragă, azi-noapte când număram voturile în secţia de votare. Dacă mârşăvia făcută în legătură cu partidul generalului-izmenar am înghiţit-o până la urmă, având satisfacţia că la Dolj UNPR n-a primit locuri pe listele USL, a te vedea acum curtând curva politică din Parlament mă face să vomit. Oare pentru asta crezi că te-au votat cei din Gorj? Eu cred sincer că nu.Vorba lui Băse, în politică mai poţi înghiţi o broască, dar porcul nu! 
P.S. Aş fi tare curios să văd cum ar reacţiona primarul Craiovei, Lia Olguţa Vasilescu, dacă la Dolj s-ar pomeni cu un prefect sau subprefect de la UDMR, cum au fost procopsiţi mehedinţenii de către Boc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu