luni, 7 noiembrie 2016

Degeaba clamăm schimbarea, apucăturile unora sunt tot ălea vechi

Era inevitabil să nu apară şi astfel de scene, n-a fost miting al vreunui partid despre care să nu avem parte de astfel de ştiri. Că o fi sau nu adevărat, iar nu vom afla vreodată. Trist e însă ceea ce spune la final respectivul interlocutor în legătură cu interesul său pentru alegeri. 
Am mai spus-o şi o repet, pentru evitarea unor astfel de situaţii, când PNL ţine mitinguri în capitală ar trebui ca participanţii să fie doar din Bucureşti, că doar nu e imposibil să strângă 25000 - 30000 de votanţi PNL.

VIDEO - Câți bani au primit 'liberalii' ca să vină la miting: Îmi mai dau și la întoarcere


Lucian Negrea, Reporter 

Dragostea, fie ea chiar și de partid, trece prin stomac, iar mitingul PNL din Piața Revoluției i-a costat ceva pe liberali. Pe lângă banii folosiți pentru închirierea autocarelor și costurile cu logistica, liberalii au plătit și pentru resursa umană.


De pe scenă, Dacian Cioloș le-a cerut liberalilor din Piață să meargă fiecare acasă și să reflecteze asupra schimbărilor interioare pe care le-ar putea produce, pentru că orice schimbare începe ”prin noi înșine”.
Un clip video care surprinde discuții între participanți ne arată că prezența la mitingul PNL s-a plătit destul de gras: 200 de lei.
Î. Ți-au promis și ție ceva ăștia?
R: Ce dracu, mi-au dat un milion acum și un milion la întoarcere.
Î. Decât atât?
R: P..a mea, or mai da ceva, mai încolo.
Î. Pe frigul ăsta nu mai cereți și voi nimic?
R: Ei, or mai da și ei o căldare, ca de obicei.
Î. Mai dă-le dracului de căldări, că nu mai e timpul de căldări.
R: Ce să fac bossule? Asta e! Două milioane, 50 de euro, sunt bani. Ne-a dat primarul de acolo din sat două milioane, dă-l în p..a mea, e cu ei.
Î. Toată chestia e să nu piardă și alegerile, aia e.
R: Bag p..a în ele. Mie să-mi dea banii!
sursa: http://www.stiripesurse.ro/video-ca-i-bani-au-primit-liberalii-ca-sa-vina-la-miting-imi-mai-dau-i-la-intoarcere_1162192.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu