marți, 26 iunie 2012

Eu nu vreau să tac! Tu vrei?

Avocaţii să tacă. Politicienii să tacă. Avocatul poporului să tacă. Ziariştii oneşti să tacă. Medicii, poliţiştii şi alte categorii profesionale să fie puşi sub urmărire penală dacă nu fac ce li se spune. Populaţia să tacă. 
Au dreptul să vorbească şi să hotărască doar unii procurori şi judecători, după cum le spune tătucul portocaliu. Nu te supui, că sunt sau nu sunt probe, te anchetează şi condamnă cum vor ei, în dispreţul total al legii. Chiar dacă nu au decret prezidenţial în legătură cu inamovibilitatea. Au ajuns să şi comploteze în acest sens, după cum dezvăluie un serviciu secret azi.
N-am tăcut cât am fost ofiţer de contraspionaj militar, n-am tăcut de când sunt în politică, n-am să tac nicicând în faţa abuzurilor şi ilegalităţilor. Doar de aceea avem o Constituţie şi legi care ne garantează dreptul la libera exprimare. Ei nu sunt nici câteva mii, noi suntem însă milioane şi n-avem dreptul să tăcem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu