miercuri, 27 iunie 2012

LOV către Sandu: N-am habar de fotbal, dar recunosc pungaşii dintr-o privire!


CONTRAATAC LA NAŞ PRIMARUL ALES AL CRAIOVEI ÎI DĂ REPLICA ŞEFULUI FRF

LOV către Sandu: N-am habar de fotbal, dar recunosc pungaşii dintr-o privire!

Lia Olguţa Vasilescu a răspuns pe facebook atacurilor lui Mircea Sandu, trimiţându-l pe naş în şleahta «pungaşilor»
Poze LOV către Sandu: N-am habar de fotbal, dar recunosc pungaşii dintr-o privire!
Imediat după anunţarea verdictului în cazul FC Universitatea Craiova vs. FRF, milioane de oameni s-au bucurat. Vorba unui oltean, care a comentat pe editie.ro: “Muică, murii şi înviai!” Cam aşa a fost întâmpinată victoria Ştiinţei în instanţă, visul de revenire în competiţii fiind prelungirea acestei bucurii. Cel puţin doi oameni au avut fierea mărită şi mai că s-au înecat în propriul venin: Mircea Sandu şi Mitică Dragomir. Dacă “Miliţică” s-a cramponat de vechile lui probleme referitoare la finanţatorul Adrian Mititelu, luând în derâdere decizia instanţei şi dând cu tifla unor lucruri evidente, în încercarea de a-şi acoperi propria vină, şeful FRF a trecut la atacuri îndreptate atât împotriva judecătoarei care a pronunţat sentinţa, cât şi împotriva primarului Craiovei, Lia Olguţa Vasilescu.

Lia Olguţa Vasilescu: Sunt nesimţită că nu m-am rugat de nash să lase echipa în pace?

“Craiova şi doamna primar (n. r. - Olguţa Vasilescu) să se ducă să-şi ia jucătorii înapoi de pe unde sunt, e problema lor. Dar Mititelu nu vrea jucătorii, pentru că are datorii la ei. Nu are cum să mai facă fotbal, pentru că nu mai are niciun ban. Nu vedeţi ce cere el? El cere bani. Nu o să obţină niciodată bani de la federaţie! A fost un abuz şi prezenţa primăriţei, care habar n-are de fotbal, nu a avut bunul-simţ să dea un telefon la federaţie. A dat declaraţii prin ziare că ne pune cu roţile în sus, ne dă peste cap. Este posibil să te exprimi aşa?” - a menţionat Sandu. Lucrurile nu au rămas fără replica promptă a Liei Olguţa Vasilescu, care a postat imediat pe facebook răspunsurile. “Mircea Sandu atacă judecătoarea care a dat dreptate azi (luni, 25 iunie - n. n.) echipei Universitatea Craiova şi spune despre mine că habar n-am de fotbal. Se prea poate, dar recunosc pungaşii dintr-o singură privire şi ştiu cum stă treaba cu lovitura de pedeapsă! Mă întreabă de ce n-am sunat la FRF, să-mi explice el cum e cu fotbalul! Păi, dacă n-am habar de fotbal, cum m-aş putea înţelege cu el?” - a comentat Olguţa Vasilescu. Aceasta nu s-a oprit aici şi a mai spus că nu înţelege de ce Sandu consideră că ea nu a avut bun-simţ. “Auzi la el! Mircea Sandu: «A fost un abuz şi prezenţa primăriţei (la proces), care habar nu are de fotbal. Nu a avut bunul-simţ să dea un telefon la federaţie». Adică sunt nesimţită, că nu m-am rugat de nash să lase echipa în pace! Sau cum?” - mai afirmă primarul Craiovei.
Sursa:Editie.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu