vineri, 30 noiembrie 2012

PRECIZĂRI ALE MINISTRULUI DOBRIŢOIU


Pentru lămurirea aspectelor legate de pensiile militare ca şi viitoarea lege a pensiilor şi salarizării, ministrul Dobriţoiu a ţinut să facă următoarele precizări:
“1.  Referitor la “reîntregirea pensiilor militare” redusa abuziv, m-am implicat fără rezerve în acest proces reparatoriu, in doua runde de discuții cu reprezentanții FMI ale căror concluzii s-au reflectat și în atitudinea premierului prezentata public (dacă mi se solicita sunt dispus sa intru în amănuntele prezentate de mine mai multor reprezentanți a sindicatului). Proiectul de OUG, in diferite variante a fost transmis MFP pt avizare. Decizia premierului: Tratarea unitara a fenomenului, cu aplicare graduala -pt MAI, datorita datoriilor mari- și cuprinderea sumelor necesare începând cu bugetul de anul următor.
2. Legiferarea pensiilor ocupaționale: prioritate a legislaturii următoare la fel ca si proiectul legii privind cumulul pensiei cu salariul și amendarea legii salarizării unice.
Au avut loc discuții ample cu reprezentanții sindicatului, ANCMRR si cei ai instituțiilor din sistemul de apărare  ordine publica si siguranță națională.
3.      Am înaintat Guvernului un proiect de HG pentru schimbarea naturii juridice a infrastructurii în exces în scopul valorificării acesteia.
Actualmente, Ministerul Justiției și MFP cauta formulele legale pt a eluda intabularea ruinelor care ar costa peste 30 milione euro, ori acest lucru se poate întâmpla prin modificarea legislației în scopul exceptării MApN de la acest lucru datorita degradării avansate a clădirilor din incinta cazărmilor disponibilizate. Din păcate,  activitatea parlamentara, pe care eu nu am putut s-o influențez, a avut sincopele pe care le cunoașteți datorita vacantei parlamentare si procesului de suspendare a președintelui  Ori, dacă dvs ma acuzați de indiferenta este nedrept pentru ca nu sunt omul care cumulează toate funcțiunile Guvernului, Parlamentului și Președinției (care ar fi trebuit sa promulge elementele de legislație . Cred, în același timp, ca dezastrul generat timp de patru ani de haita politica a lui basescu, cu un impact devastator asupra bugetului acestei tari, incluzându l pe cel al apărării  va fi depășit in ani de zile. Spun acest lucru pentru  ca , cheltuielile cu personalul au depășit 85% din buget, iar operarea si mentenanța acoperă 10-12%.
In concluzie, doresc sa transmit tuturor simpatizanților d-lui Gabriel Oprea & co, care încearcă sa-mi reducă efortul de sase luni la ZERO, va rog sa-l votați  poate, in felul acesta cei degradați in timpul scurtului meu mandat își vor primi gradele înapoi ,  infrastructura va continua sa fie distribuita prietenilor politici, dl Zisu va reveni în funcție, sau poate chiar într o funcție mai dodoloata pentru a continua toate bunele practici cu care v-ați obișnuit.
Eu, domnii mei, pot afirma la sfârșit de mandat ca nu am înșelat așteptările oamenilor de buna credință si m-am bătut pentrut toate obiectivele ,………. chiar dacă ele nu au fost finalizate, dar nu din vina sau lipsa mea de reacție. ” 
sursa:http://www.in-cuiul-catarii.info/2012/11/30/precizari-ale-ministrului-dobritoiu-2000

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu