joi, 6 octombrie 2016

Iar o intrare pe usa din dos? Sa stea domne la coada si cand ii vine randul, o sa rezolve si cazul dumneaei! Ia uite, vere, parca ar avea ciorba pe foc acasa si-i e frica sa nu dea-n foc!

Iohannis: Nu cred că trebuie să vorbim despre o demisie a lui Kovesi. Cred că Parchetul General trebuie să rezolve foarte repede speța. Am avut o discuție cu Procurorul General

Președintele Klaus Iohannis a declarat miercuri seara că nu crede că trebuie să vorbim despre demisia Laurei Codruța Kovesi de la șefia DNA, deoarece până acum nu există niciun indiciu că aceasta chiar a plagiat.
”Am vorbit cu doamna Kovesi. Nu cred că e ceva special de comunicat. Am întrebat-o cum vede acuzațiile, mi-a reiterat că nu se simte vinovată cu nimic și am plecat destul de lămurit de la discuție. E treaba altora să lămurească chestiunea”, a declarat președintele.
Klaus Iohannis a spus că nu se impune demisia lui Kovesi ”cât nu e niciun indiciu. Sigur, în măsura în care lucrurile iau altă turnură, se poate relua discuția, dar acum nu am motive de îngrijorare. Cred că Parchetul General trebuie să rezolve foarte repede speța. Am avut o discuție cu Procurorul General pe care l-am rugat, în virtutea funcției, să se ocupe ca cercetarea să se desfășoare cu celeritate”.
sursa:http://www.expresmagazin.ro/iohannis-nu-cred-ca-trebuie-sa-vorbim-despre-o-demisie-a-lui-kovesi/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu