marți, 5 aprilie 2011

România moca

După 2 ani şi ceva de criză, acum la guvern se sărbătoreşte cu "Imnul iesirii din recesiune". 

"Nemţii şi francezii se mută-n România, Obama şi-a luat casă la noi la Slobozia
Dansaţi acum cu mine, moca, moca moca
Hai să ne simtem bine moca moca moca
Am bani de n-am ce face moca moca moca
Emil Boc se întoarce... primar la Cluj-Napoca

Eu am luat criza-ntre picioare, am călărit-o rău. şi-acuma criza moare 
V-am dat Schengen la tocat ieru, v-am umplut moca cu mâncare frigideru'

Statul îmi oferă gratis tot ce vreau 
Doar cu mâna-ntinsă trebuie să stau
Nu am nicio grijă, nu mă plictisesc
Asta-i ţara moca în care trăiesc

E bine, e viaţă, e extraordinar
Doctoru-ţi bagă el ţie bani în buzunar
Adio şpagă la poliţie, tribunal şi primărie
Toată lumea petrece într-o nebunie

Sa-mplinit visul de aur al românului
Să trăiescă moca pe cheltuiala statului
Spune ce doreşti şi primeşti gratuit
Cine crede ce-am cântat i-un mare tâmpit

Nu mai fi credul, nu mai pune botul
Ei îţi promit moca doar ca să-ţi ia votul
După ce-ai muncit şi te-ai chinuit
Moca-i doar un paradis după ce-ai murit"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu